smart man är då ..

Dagen började med Idrott .
Rätt kul faktist ! Hade dans med Johan & Rick.
Vi flummade runder , skulle röra oss till musiken osv.
Sedan skulle vi dansa foxtrott (stav?) .
Så undra han om någon visste vad det är eller om man kan det .
Jag visste vad det var och har sett det förr men glömde hur man gjorde.
När killarna skulle välja en tjej att dansa med skulle Rick visa
hur man dansar det & tog fram mig & demostrerade hur man skulle göra.
Sen fortsatte vi med det resten av idrotten.
Efter det hade vi tyska , vi skrev i häftena & på dialogen.
Sen var det matte , då plugga man till kemi provet.
Sedan var det Lunch, Engelska & Svenska.
Men slapp typ hela engelska & halva svenska lektionen.
För då hade man IUP- samtal. Gick rätt bra tyckte jag.
Fick reda på en sak med , eller ett par stycker för
pappa bara snacka på hela tiden. xd
Men det tar jag inte här. ;o

När jag kom hem blev det att plugga .
& vet ni vad jag kom på då ?
Att jag glömde kemi boken..& den behövde jag för att
kunna träna på nivå 3 frågorna . Smart va ? :o
Nej inte direkt .. Men får väl ta & plugga lite på mentors tiden istället.

går inte ladda upp bild så .. då blir ni utan .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0