Söndagen den 6:e mars

Visst ja , har ju inte berättat om gårdagen .
Inte om björket heller för den delen antar ja ?
Får försöka fixa det denna veckan.
Om min sida på den bärbara datan fungerar.
Har fått nått virus på den eller vad det var. ;s
Så jag har inte bilderna till björket just nu kan man väl säga ?

Men aa , det är som sagt söndag idag.
Var tänkt att sticka till emilia ikväll , men det blev inte av.
Annars så har det varit en okej dag .
Var ute en del med jennie , Philip & Mikaela.
Rätt skoj var det , vi lekte någon lek .
Den hette något i stil med apan i mitten .
& då var det två i mitten & två skulle passa en boll till varandra.
Sen "råkade" jennie & philip kasta bollarna på mitt huvud och så ja.
Inte snällt * sadface * , haha . xd

Imorgon är det måndag , ifall ni inte visste det .
Då sticker man till vinslöv efter skolan & träffar ville .
Sedan hämtar nog fadern min & skjutsar mig till mamma
& då får jag ta & plugga till tyska provet. :o

Just nu bilder på mig & syrran :)


Visst är likheten slående ? :)   haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0