Stör mig så in i *piiiip* ...

Då är kemi provet avklarat ! Kändes bra .
Hoppas bara det blir bra resultat med.
Som sagt hade jag inte med mig kemi boken så jag
kunde inte träna på nivå 3 frågorna.. great . (n)
Men det kändes som man kunde en del på provet endå.
Rätt bra att hänga med på genomgångarna trots allt ! :D
Men nog om det nu.
Sedan hade vi Svenska , Lunch , Fysik , Engelska & So.
På svenskan fick vi reda på att vi skulle välja en författare att
redovisa om. Blev Harry Martinsson , han lät nästan intressantast.
( Enligt mig då ja. ) höhöhö (a)

Men nu orkar jag inte skriva mycket mer om dagen & allt .
Trots att det hände mer. Men det berättar jag om senare isåfall.
För nu ska man plugga häcken av sig .
Inlämnings uppgift & kart prov i so , & gloser till engelskan.
Sen så får man skriva mer på engelska berättelsen.
Låter ju kul! - not


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0