2 timmar kvar.. sen bär det av till turklandet.

ojsan.. kollade nyss på mitt senaste inlägg.
& det la jag tydligen upp för en vecka sedan.. smått dålig uppdatering.
& det lär bli ytterligare en veckas drygt bloggande.
Eftersom man ska till Turkiet om 2 timmar ?! Helt sjukt vad tiden går fort.

Veckan har väl varit chill annars ?
Kan nog skriva lite snabbt om vad som hänt & så för att va lite snäll ..
Sedan måste jag sova lite.. (a)

Måndag- Bildredovisning , va med Amanda, Johan, Danne & Fredrik. Slutade med att alla fick smått ont överallt.. Lyckat säger jag bara. ;d
Tisdag- Tyska redovisning, pluggade.
Onsdag- Pluggade , va med Johan.
Torsdag- Hade engelsk prov, va med Amanda & fotade. Kommer kanske några få bilder längre ner i inlägget.
Fredag(idag)- Packat satan, varit i stan & köpt lite kläder och mat & lånat böcker. Käkat pizza & vatt med Johan & sticka till Turklandet (turkiet) med.

Kommer sakna en hel del med.. :(
men men , nu kommer ni få lite bilder, sen ska jag sova någon timme.

inte så bra bild ,men min nya piercing.









& slutar denna "bildbomb" med en bild på mig & Johan.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0