Plaskbalja... wie !

- Resultatet på mitt hår efter att ha kommit ner i plaskbaljan igår på tyringe dagarna.


Aa , det var som sagt tyringedagarna igår, rätt kul men segt till en början.
Va där med min syrra. & där träffa man alla hennes små kompisar & några från min ålder.
Var väl rätt trevligt. :)
Tror det blir att sticka dit idag med en stund.

Igår var det även klasskampen! Alltså , då alla 8or från skolan tävlar .
Vår klass var stekare/dockor & hette Garparna, riktigt tuffa må jag säga er. ;) haha
Vår klass kan verkligen samarbeta när det verkligen gäller..
& vet ni vad det ledde till?! ....
ATT 8b1 VANN KLASSKAMPEN ! :D

Var riktigt skoj igår. Blir nog att ladda upp bilder & våran heja ramsa
EFTER att jag har duschat & städat lite. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0