ZzzzZZzzz ..

HAHA , vad trött man är ..
Här sitter man & försöker att plugga till matte&svenska provet utan att somna.
& hur bra går det tror ni ? Inte så bra.
Lär somna när som.. (a)
Skulle vatt med Johan idag, men han kunde visst inte.
Så blir nog på torsdag istället tror/hoppas jag.
Men men , jo dagen har väl varit okej.
Har varit en del skratt faktist. Vi i klassen kom fram till att jag & Elias är lika långa.
Förvånar inte mig ifall jag blir den koraste i klassen till 9an.
Fast, jag kan inte hjälpa att jag fick mammas längd.
Inte för jag bryr mig så speciellt mycket om det, vill inte va så lång endå så.
Enligt skolsyster & andra kommer jag tydligen att växa några centimeter till. (y)
Får hoppas på att jag åtminstone blir 1.63 - 1.65 i slutet av 9an.
Då blir jag nöjd med min längd. :)

vill ni veta något ?
Har en fruktansvärd värk i benen.
Kändes som att jag skulle falla ihop under idrotten.
Sprang 1 km & 5 varv någon annan stans.
& efter det 2a - 3e varvet börja det hagla, härligt va?
- Imorgon blir det att springa 2 km på tid.
Det värsta är att det är direkt på morgonen.. -.- yey..

Nej nu får jag ta & plugga så jag får något gjort.
Hejs svejs!


Kommentarer
Postat av: anonym

ge mig din katt C:

SÅ HIMLA SÖÖÖÖÖT !!!

2011-05-27 @ 20:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0