Bitch...

Åh vad jag är trött på dig, ja just dig.
Haha, Kände bara för att skriva det. (a)

Skolan började med svenska nationella, rätt chill ändå! Kändes bra, hoppas bara läraren tycker det med.
Åh vad jag har lätt för att hänga upp mig på saker som har med skolan att göra. Blev förvirrad när svenska nationella var slut. För då sa ett fåtal att ett kapitel ska vara kort och inte i jag-form. Men det gäller noveller inte kapitel. Läraren har inte ens nämnt det, tror jag inte iallafall. Det stod inte att kapitlet skulle vara verklighets baserad, bara att man skulle skriva om en dröm och hur man skulle kunna göra för att uppfylla den. Så ja.. Får hoppas på att jag klarade det! :)
Efter Nationella hade vi lunchrast , engelska och matte.
Gjorde bort mig på engelskan.. Råkade starta en låt på högsta volym på mobilen när en annan redovisade.. Hehe. Sen så var det en spindel i ronja's pennskrin. Usch spindlar är RIKTIGT ÄCKLIGA!
Fick tillbaka våra matte prov på matten idag, var 4 poäng ifrån VG. åh! Varför är jag jämnt 2-4 poäng ifrån VG på matte proven?!

Nu ska jag bara chilla och vid 4 ska jag dra inom Amanda sedan till kyrkvillan.
Trevligt trevligt!

Lite fika var det här ja, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0