New in!

Dagen var rätt okej faktiskt!
Började med en okej/rolig so lektion.
Där skulle vi välja ett ämne och skriva en uppsats. Jag valde revolutionen i Kina, tyckte att det lät intressant.
När jag hade hittat en del information från en källa kopierade jag det och skrev ut det.. Det blev 35 hela sidor!
Lärarens kommentar till det var ju.. Trevlig? "scheise vad sidor" eller hur man nu stavar det. Haha :)
Därefter hade vi en intressant svenska lektion. Där Patrik (nya träslöjd läraren) berättade om sin tid som FN soldat.
Efter det var det engelska, då lämna jag in min 7 sidor långa uppsats .. Lite mycket för en uppsats kanske?
Men De som inte var klara med läsförståelsen fick göra klart den idag.
Gick ju .. Superbra. Not.
Man hinner inte en så lång läsförståelse på 80 minuter?!
Men men, fick inte så dåligt resultat på de två första uppgifterna. Hoppas på att de andra också blev bra!
Hoppas även att det blir MINST ETT VG för engelska uppsatsen, för den var inte rolig att jobba med. -.-
Sedan hade vi lunch och därefter idrott.
Rätt kul, killarna kom in till vårat omklädningsrum.. Efter lektionen stack vi in till deras. Haha rätt skoj!
När de skrek " alla tjejer ska ut!" så kommer Simon från ingenstans och säger " alla utom marre ". Man bara vafan? xd

Men Men, efter skolan stack man in en stund med mamma till stan igen.
Fick lite kläder.. & bild blir det med längre ner i inlägget.
Blev en kofta/cardigan/tröja (eller vad ni nu föredrar att kalla det) och ett par byxor. De andra gick ju isönder.. Bara för man föll med cykeln. Aj...

Imorgon blir det dans , wie!
Vet inte vad jag ska göra efter dansen?
Kanske sticka ut och fota lite? Juste !
Vi ska fira min bror, då kommer min moster, hennes man och mina två älskade kusiner! Gud vad jag saknar dem.. :(

Men nu får jag nog ta och sova.
Godnatt.
Här är bilden!

Cardigan/ kofta från H&M
Jeans från H&M



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHAHHAHA, OMG DINA RÖÖÖÖDA BYXOR !!!

HAHHAHAHHHAH, dör!



btw, fan vad snygg kofta :D



/ kebab

2011-10-22 @ 11:21:02
Postat av: Marlene

HAHAHHAHHAHA..... ja. Det gick ju super då ju.

Har fortfarande inte sytt dem.. Lat som man är (a)



Tack så mycket! Den är jätte mysig... :D

2011-10-23 @ 00:07:54
URL: http://marresjuu.blogg.se/
Postat av: nicklas

snygg marresmarre :D

2011-12-07 @ 06:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0