spindlar.. usch

Tjenis penis !
Ett bra tag sedan jag var här... hehehe.
Dagen har varit okej , skoj till och med.. HAHAHA vad man har skrattat idag. :')
Älskar torsdagar.. Mentorstid, hk, svenska , lång rast , musik & matte.
Riktigt chill!
Redovisningen på musiken gick också bra. Härligt!
Fick ingen dålig kritik, vilket jag brukar få. Antingen pratar man för fort, tyst eller
så tittar jag inte upp så mycket. :o
På hk'n gjorde vi kycklingsfyllda wraps, svenskan där snacka jag & andra lite skit om vissa lärare.
Matten där satt jag & amanda och tog en MASSA bilder och garva en del. (bilder kommer nedan)
En annan härlig sak var att killarna var rätt snälla idag, gav inga taskiga kommentarer..
Utan var snälla & roliga för en gångs skull ! *happyface*

Nej nu har jag väl inte mycket mer och skriva antar jag.
Så ..här har ni bilderna då ja !





orkar inte ladda upp fler nu.. men njut av de fina bilderna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0