are u crazy ? ..

Dagen var.. Rätt skoj faktiskt !
Dagens lektioner var ;
Matte - Gick väl bra.
Textil slöjd - Riktigt kul! Jag, Ida,Oliwer & simon äger ju på slöjd. ;)
Lunchrast, gjorde inte jätte mycket då.
Idrott - Konditionspass, innomhus. Var okej det.
Tyska - En del skratt när vi skulle börja på den muntliga övningen.. HAHA "Die Dame mit Big as! "
Elevensval (fördjupning) - Pluggade på ty gloserna & renskrev min krönika.
Slutade därefter.. jippie !

Efter skolan fick man tillbaka sin iphone , vad glad man blev !
Visade sig att man var tvungen till att stänga av den 2 gånger första dagen eller vad det var. xd
Men men , haha. Har även skaffat skype , & snackat med Amanda,gibbe & oliver. 
HAHAH , ni är smått annorlunda.. :'D
Nej nu får jag gå igenom gloserna en gång till.
Sen får jag ta & sova.

Guten Nacht !

En bild på mig & min übergulliga kusin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0