Happyface !

Skoldagen , jo den var okej.
Hade so prov direkt på morgonen.
Kändes som det gick rätt bra ! Men fick reda på att man blandade ihop
några gubbar eftersom det var andra bilder på dem där.. -.-
Men men.. Sedan hade man svenska ( skrev klart min krönika),
engelska (gramatik) & idrott. Slutade ca 40 minuter tidigare ? :D

Stack hem ,duschade & stack iväg till stan med mamma ,syrran & pappa.
Skulle fixa nytt abonnemang till mig, & fixade även ny mobil !
Gissa vilken ?.. Jo en vit iphone 4 !
Bara för det var något erbjudande , 2 för något pris osv.. :)

Just nu sitter man hos pappa, blir kvar här till söndag.
Imorgon blir det streetdance ,duscha & sedan träffa timmy en stund
,fota (tror jag) & träffa timmy igen. Låter bra tycker jag ! :D

Blir en bild på min älskling, eftersom han ligger på golvet & snarkar. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0