Ich liebe dich !

Hallåja allesammans !
Var ett tag sedan man var här sist..

Helgen med ett ord.. GRYM !
Bara för att det var läger med ungdomsgruppen.
Tack för allt Amanda, Emil ,Johan , Julia, Alice, Emelie, Sofia ,Agnetha & Calle!
Bilder orkar jag inte ladda upp nu. :)

Gårdagen.. den var väl okej.
Fick våra enskilda skolfoto (klisterbilderna då).
Blev rätt nöjd. Kunde varit bättre. Men men.. :)
Enskilda & klassfotot får ni längre ner i inlägget !

Dagen.. Jo den var väl rätt rolig? :D
Var en hel del som spelade Wordfued..
Börjar verkligen tycka bra om matte , jag & Amanda räknade &
höll på med wordfued samtigt. Väldigt duktiga är vi minsann!
Idrotten var rätt skoj den med.
Bara för att jag blev godkänd i längdhopp & fick VG i 400 m. :'D
Segt att jag var 5 cm från G i kula..
Men jag överlever.
Fördjupningen jobbade man på där med. Gick bra det!

Nu ska jag gå igenom tyska gloserna & kanske hk eller so frågorna? :)
Får se vad jag orkar & hinner med.
Ha det bäst.

Imorgon är det 1 & en vecka med älsklingen. Kyss. ♥


Lånade bilden på klassen ifall de var okej ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0