Baby, you've got everything.

God eftermiddag allesammans!
Har ni haft intressant dag idag? :D

Min dag har inte varit så speciell..
Dagen började med engelska Skrivdelen i nationella, efter det blev det en lååång rast då man satt ute i det sköna vädret! Det var otroligt nog rätt varmt ute med..
Sedan hade vi teknik, då slipade man bara sitt kinestecken man ska ha i lampetten. Super kul! Eller inte. ;)
Därefter blev det mat och idrott. Haha det blev kaos på idrotten, alla skyllde bara ifrån sig och "klagade".. Vilken skojig klass man har! :)

Kom hem för en stund sedan.
Blir förmodligen att städa, packa, duscha och att käka idag. Sen så vet jag inte om jag och mina syskon drar iväg till pappa sent ikväll eller om det blir imorgon förmiddag. Men det märker vi nog antar jag.

Haha du är för skojig Simon, men jo det är ju sant.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0