Det vackraste som finns.

Hej hopp i lingonskogen!
Vackert väder vi har här i Tyringe?! Eller hur allesammans? Rätt mysigt att höra på när regnet faller ner och slår mot marken & fönstret samtidigt dom det åskar medan man ligger och tar det lugnt!

Min dag har för övrigt varit bra.
Förutom att jag glömde mina nycklar till skåpet.. Smart tjej!
Hände inte så mycket i skolan idag. Efter skolan blev det att cykla hem och inte att gå hem, så skönt.
När jag väl var hemma städade jag lite och åt.. Får nog ta och plugga lite på biologin och tyskan nu.

Bloggar nog mer senare ikväll.
Ciao. :)


Kommentarer
Postat av: nils

Går hela ditt liv ut på för att plugga dagen långt!?

Bruden du måste tagga ner! Slappna av och bara slänga bort skol böckerna.

Annars kan du ta ett besök i våran bubblepool sedan i bastun och vara i vårt hemma spa. ;)

O ksk kolla på en bra film i vårat hemma bio? =D

De och mycket mer att erbjuda till en underlig men underbar mö. <3

2012-04-23 @ 23:27:48
Postat av: Sam rosenberg

Alltså allvar.

Hon har för fan kille din pedofil!

2012-04-24 @ 17:03:54
Postat av: nils

MEN FU!

HÅLL DIG UNDAN ISTÄLLET!!



Vadå sticker det i dina pitögon att jag har det?

Jag har en bigga pool också om du vill veta det!

Sen masage stol, en musik lokal, mycket instrument och ett prydligt modernt hus!!!!

Och får månads peng på 600 kronor!

SÅ FUCK TA DIG OCH BRY DIG INTE OM DET SOM ÄR BÄTTRE!!!!!!!

2012-04-25 @ 19:36:01
Postat av: Marlene

Förlåt Nils, men varför ska man bry sig om att någon har en stor pool, massagestol och dylikt? Blir man bättre omtyckt och har helt plötsligt högre status då?

Det man ska bry sig om är insidan hos en människa .för det är det man ska stå ut med. Inta fan umgås man med en person bara för att de får hög månadspeng eller om de bor flott & gott! :)

2012-04-25 @ 21:33:10
URL: http://marresjuu.blogg.se/
Postat av: nils

Nej men asså marlene jag menar inte så!

2012-04-25 @ 22:45:42
Postat av: sam rosenberg

Är du också igång nu, såhär sent? ;)

Men du Nils.... Vi lägger allt detta bakom oss och börjar om. Jag hittade dig på kamrat och har skickat vän-förfrågan. Kanske kan till och med bli goda vänner. ;)

2012-04-30 @ 00:05:55
Postat av: sam rosenberg

Nej nu du Nils. Vi får faktiskt lägga detta bakom oss nu och gå vidare!

Jag hittade dig på kamrat och har skrevit till dig där. Vi kan kanske bli goda vänner en dag! :)

2012-04-30 @ 00:11:07
Postat av: sam rosenberg

Nej nu du Nils. Vi får faktiskt lägga detta bakom oss nu och gå vidare!

Jag hittade dig på kamrat och har skrevit till dig där. Vi kan kanske bli goda vänner en dag! :)

2012-04-30 @ 00:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0