Hey, just don't say that it's impossible.

Hinner inte skria mycket , med tanke på att jag ska lägga mig vilken minut som helst... Hehe.

Dagen var dryg.. Var riktigt irriterad på folk runt omkring mig & kände bara för att ge alla en fet smäll på käften.
Men jag blev på lite bättre humör tack vare mina kära vänner. Ni är underbara!

Gissa vad som hände när man var på väg hem?.. Det ska jag berätta för er.
Jag var nästan på hemma och skulle köra förbi ett hörn och vad möter jag där? Jo, min granne i en bil i "full fart" på väg därifrån. Saktade ner gjorde hon inte heller direkt, så fick svänga snabbt med cykeln på grusen så att bakhjulet slirar & man höll på att trilla.
Men det gjorde man inte , som tur var. :)

Drog till Amanda efter fyra någon gång.
När jag var där tog vi och åt våran goda kärleksmums! Sedan stack vi mot konfan. Fick göra en hel del saker denna gången till och med!
Men nu finns det inte mycket mer & berätta. För nu ska lilla jag sova.
Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0