How would I survive without your love?

Godkväll kära läsare!
Det har varit en rätt "lång" dag idag.. Dryg med dessutom.

Skolgången var hyfsat kort idag, men det kändes som att det skulle ta evigheter innan man slutade.
Det enda intressanta idag var nog tyskan och matten. För under tyska lektionen smackade vi mer om en hel del annat än det vi skulle.
På matten skulle vi sitta i grupper och räkna kilopris osv på lite godis som matte läraren hade köpt.
Ahlgrens bilar och zoo, jag var en av dem som fick äran (haha eller vad man nu vill kalla det) att dela ut godis till alla grupperna. När vi väl skulle börja räkna gick det ju undan.. Var nästan bara jag som räknade i början. Sen hjälpte de andra till, härligt det!

Efter skolan fick man gå hem för jag orkade inte cykla imorse heller.
När man var hemma skrev man klart debattartikeln, sedan åt man riktigt starka nudlar. Därefter drog jag iväg till konfan där man höll på att somna. Fast jag var inte den enda som var trött. Det var vi alla ,eller de flesta av oss i gruppen. Haha, pigg grupp!

När man kom hem fick man se den nya tvättmaskinen.. Efter en kvart började det låta precis som om det var jordbävning här hemma & det visade sig att maskinen är helt konstig.. Great.

Nu måste man sova.
Så godnatt med er allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0