Ich bin müde.

För er som inte kan tyska..
Rubriken lyder; jag är trött.

Därför hade jag tänkt ta och lägga mig om någon minut. Smart va?!
Dagen har för övrigt varit okej.
Blev ingen gympa utomhus.. Tack & lov för det! Haha

Det som gjorde min dag var framförallt att jag & Fille blev tillsammans. Gulligt ,right?
& det andra var helt klart Amandas reaktion på det imorse.
Vår första lektion började med att hon glodde på sin mobil & kollade lite på fb..
Sedan hör man henne skrika " VA?! När hände det? ". Sen fick jag en liten smäll i huvudet för att Hon fick reda på det via fb och inte via sms.
Amanada? Det kallas payback. ;)

& hon var även så snäll att hon rev mig på benet under gympan.
Så rar du är.. (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0