Ich kan nicht ohne dich leben.

Åh vad man älskar att plugga ,finns inget bättre ! Eller jo, det finns det..
Då sitter man hemma och pluggar på biologin. Är snart färdig med häftet, skönt!
Sen måste jag börja på so uppsatsen om astrologi... haha måste få det gjort. (a)

Min dag har varit okej. Jag & Amanda hade catfight idag, om en TOALETT !?
Det slutade med ett par sår lite här och var.. & blöta kläder med.
HAHA ,vi får nog ta det lilla lugna framöver.. så vilda som vi är, hehe.
Efter skolan fick man cykla hem i regn, man blev ju inte lite blöt heller nej.. Mysigt.
När man väl hade kommit hem så tog man & fikade lite ( ballerina kladdkaka vanilj & mjölk in my heart! )
och därefter öppnade man upp skolböckerna och började plugga.

Om en liten stund drar jag iväg mot Amanda då vi drar iväg till kyrkvillan.
Idag ska konfirmanderna pröva lite kåpor, kommer håg den dagen då min konfa grupp gjorde det.
Så kul vi hade! En av killarna i gruppen var så tvungen att pröva ett par högklackade skor. Gick ju bra!
Haha , saknar min konfirmandgrupp och konfirmandtiden.
Men deras konfirmation blir om ca 2 veckor. & nästa vecka har min bror konfirmation. Härligt !

Men nu får jag ta och fixa till mig lite grann.
Skriver mer ikväll, ciao !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0