In hässleholm.

Då sitter jag och Amanda i väntan på att tåget ska komma.

Min dag har varit okej!
Smått segt med teknik , hatar att såga.. Har inte sågat sen 7an. Äsch, sågade inte av mig fingrarna iallafall. ;)
Sedan slapp vi redovisa våran tidning på svenskan, eftersom en i våran grupp hade en annan idé på hur vi kunde visa upp dem. Rätt gött!
På bilden blev det att redovisa sin omgjorda bild, gick hyfsat bra tror jag!
Sen blev det matte & därefter slutade vi.
Efter skolan drog jag och Amanda in till stan och fixade presenter till våra pappor, inte lätt & hitta något till män som är äldre än 40 år..
Hittade lite andra grejer med som jag fixar bild på ikväll! Trevligt va? :)

Nej nu kom tåget, ciao!


Kommentarer
Postat av: stefan livbäck

Du e en redig go or tös! ;-)

2012-04-26 @ 23:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0