Kan allt bli värre?

Det kunde det visst.

Kan man bli mer lack än vad jag är just nu? Allvarligt talat.. Åh!
Varför går en jävla massa idioter och påstår att man har gjort saker man inte har gjort? Vad fan vet dem egentligen?!
Det är väl ändå jag som vet bäst om mig och mitt liv, eller hur?
Vad är det som gör att andra vet bättre än mig själv? Nej för fan.. Ni haters kan dra ner på era satans rykten och lögner. Vad tjänar ni på det?
Blir ni tuffare & får högre status för det?
Det är visst så dagens samhälle fungerar nu förtiden. Väx upp för helvete, jag ber er.

Nej ,får väl ta och lägga mig.
Orkar inte med detta mer.
Godnatt.




Kommentarer
Postat av: nils

Vem fan ska få stryk!

2012-04-03 @ 12:27:29
Postat av: nils

De jävlarna som snacka skit om dig ska få stryk! Eller de som sprider de fula rycktet om snygga dig men de som snackar strunt hatar jag så inne helvetet! Man borde skjuta de jävlarna. Dagens ungdomar vad ska de hitta på här näst.

2012-04-09 @ 01:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0