Kärleken, detta under, detta mirakel.

Hallå alla snälla & rara.
Min dag har varit super. And do u guys know why? No.
För det första har det varit en rätt lugn dag. I eftermiddags drog jag iväg till Hässleholm och träffade underbara Fille. Kollade mest på film, blev the grudge 2. Senare kom lille Felix.
Har sagt det förut och jag säger det igen.. Det är riktigt härliga killar det!
Sedan stack jag och mamma iväg och handlade lite, drog hem & åt.

Något jag störde mig på idag var vädret.. Alltså, snö , i april månad.
Nej , så ska det inte vara..
Det ska inte snöa på våren!

Men nu får jag väl ta och sova ut ordentligt. Det behöver jag verkligen.
Godnatt allesammans. :)

Bara för att vi har en skum katt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0