Min fredag !

Hur var min fredag?
Jo , den var toppen! Eller ,störde mig på vissa i skolan.. men man kan inte gilla alla.
Förmiddag var seg men eftermiddagen var rätt skoj. Stack hem till amanda och hämtade några filtar som vi skulle ha under isshowen. Blev ingen idrott för våran del eftersom det var isshow, underbart!
Showen var riktigt bra, alla var fantastiska ! Musiken var bra den också.. Jag ,Amanda & Rebecca satt och sjöng hela tiden och fjantade oss, haha !
Hur som hellst, efter isshowen cyklade man hem på amandas cykel , eftersom min är på lagning.
Så nu måste man gå till skolan, buhu. Nej men lite motion skadar inte !
När man kom hem tog man en skön dusch , packade ner lite saker inför kvällen och åt något. Sedan bar det av mot Amanda där vi dunkade musik och började fixa vårt hår osv inför kvällen.
Satte även på oss våra högklackade skor vid 5-6 tiden och gick med dem till 1 på natten... DET VAR INTE SKÖNT KAN JAG SÄGA ER! Ska aldrig gå med högklackat i 7 timmar igen.. usch vad ont det gjorde efter allt dansande och springande, hehe. Vilda tjejer !
Stack mot björket lite över åtta. När vi väl hade kommit dit träffade man riktigt härliga människor man inte har träffat på länge. Jag hade en super rolig kväll/natt, tack till alla som gjorde den så bra. Tycker dock att musiken kunde ha varit lite bättre!

Dagen efter vaknade man som sagt hemma hos Amanda.
Blev kvar där till fyra sedan stack man hem. Tack för allt vännen ! ♥

Jätte söta bilder var det med ja!



Kommentarer
Postat av: nils

Ja var också där. Ville inte men fick 630 kr för att bära mig av ditt av en polare! Men såg inte dig men såg andra fulla käringar som ramlade lite överallt..... Sen var det någon som började prata om varför man hade 5 tår. Tur att de stänger den karatefrilan!!!

2012-04-23 @ 23:38:31
Postat av: nils

Ähhhh.... Fråga.

Hur gammal är din lilla vän? För jag trodde att björket var öppet till de som gick i 7 - 9. O hur lång är hon???? :$

2012-04-23 @ 23:44:12
Postat av: amanda jensen

hahaha du där " nils", jag är 96a, alltså 16 och går i samma klass som Marre, alltså 9an. Jag är ca 180, och JA det ser rätt konsitgt ut imed att jag är "ovanligt lång" och marre är "ovanligt kort", haha :)

2012-04-24 @ 16:20:03
URL: http://aamandajensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0