Natti Natti?

Här sitter en trött tjej som är på gott humör, rätt härligt ändå!

Jag har haft en suverän dag idag.
Tack för idag Amanda, har haft riktigt skoj! Du får nog tvätta nacken imorgon med. (a) hehe...

När vi var tillbaka i lilla Tyringe stack vi iväg till Hemköp och fixade hårfärgen till Amanda. Sedan drog vi hem till henne då jag färgade hennes hår. Gick ju bra! Hon fick dock en del färg i pannan, öronen och nacken.. Hehe, duktigt eller hur ? Äsch, produkten lever upp till sitt namn.. Schwarzkopf.
Stack hem vid tio över åtta och vid nio blev det revenge! Lika bra som vanligt.
Därefter har jag bara fixat mig för sängen, så jag antar att jag ska sova vilken minut som helst. :)

Här är en bild på dagens inköp.
Ett gått linne från H&M.
Några svarta, vad det nu heter, från H&M.
Sen så blev det en bok med, " Alla själars natt ". Verkar riktigt bra! Är väldigt sugen på att börja läsa den, men har ett vad med min syster. Läser jag ut hela boken på en dag så får jag 1000 kronor. Det roliga är att hon är seriös. ;o
Men lär inte hinna göra det ändå..
Ni för även två smått gulliga bilder på trötta mig. :)
Natti!




Kommentarer
Postat av: stefan livbäck

Boken e redigt bra ha läst den 6 gångor, bra vaul på bok!

2012-04-26 @ 23:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0