Oh baby, i only miss you when I'm breathing.

Godkväll allt och alla!

Hoppas ni har haft en bättre dag än mig.. För min var inte den bästa.
Men vi kan inte ha det super var dag , eller hur? Eller kan vi?
Nej.. Funkar nog inte så.

Är nu hemma hos mamma igen efter nästan 5 dagar hos fadern min.
Åt lite grillat när man kom hit, mums!
Därefter kollade man på revenge & the ugly truth. Älskar serien, som de flesta redan vet, & filmen är riktigt rolig kan jag säga er! & nu blev jag sugen på att se filmen " this means war ".
Den är fullkomligt underbar. :)

Imorgon blir det att springa en runda med min kära syster. Ska även slutföra min debattartikel. Orkar verkligen inte, men måste göra klart den. Måste även börja på min so uppsats om astrologi..
Usch, nej nu ska jag inte tråka ut er med att skriva om skolarbete.
För det är ingen så förtjust i, eller har jag fel? ;)
Får försöka vila ut lite med så jag är pigg och glad inför skolan igen på tisdag .. Orkar inte med skolan, inte nu.

Men vem gör det ?!
Äsch, man får väl ta och göra det bästa av situationen antar jag.
Nej nu ska jag nanna.
Dröm sött ,för det ska jag!

Önskar att det kunde vara såhär varmt om dagarna , här i Sverige.
Men nej.. Här ska det minsann vara kyligt. Fml.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0