Our hearts will beat as one.

Godmiddag unga & gamla!
Har ni sovit gott? Det har jag iallafall.
Men när jag vaknade upp så fick jag red på en del saker av mina syskon och min pappa..
De sa att jag hade skrikit i sömnen, sen så har min syrra vaknat till vid 7 imorse och trodde att jag var vaken. Så hon sa Marlene några gånger, så hade jag tydligen bara gjort något konstigt läte, sedan sa hon grattis på namnsdagen Marlene. Gissa vad som hände då?
Jag hade försökt slå henne i sömnen, men råkade visst slå i mina fingrar i sängen..
Känns helt sjukt. Minns inget utav det..
Minns inte ens vad jag drömde.
Jo , att någon skickade ett sms om att köpa några julklappar. ;o
Skum natt..

Men har som sagt namnsdag idag!
& min kära klasskompis fyller år idag. :)
Idag blir det att träna lite, blir kanske att dra ut & springa.. Om jag orkar vill säga.
Sedan måste jag börja med min so uppsats och min debattartikel.
Senare idag blir det även att handla in lite saker inför grillningen imorgon.
Mums! Tror inte att det händer så mycket mer idag.

Ha en bra dag!
För det ska jag ha. :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2095823/images/2012/pic_196874979.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Pontus Cristiansson.

FY FASEN !

Asså mina polare hade rätt, för första gången...

Du var ju skita snygg!♥

En av alla gånger jag tycker som de.



HAHAHA, Nils stlkar dig hela tiden, ifall du skulle vilja veta de. ^^

2012-04-09 @ 11:48:42
Postat av: nils

din jävel ponta!!!

ta väck kommentaren nu hon ska för helvetet inte veta det! jag stalkar henne inte alls bara kollar på hennes blogg allt ofta....

2012-04-09 @ 11:51:37
Postat av: Pontus Cristiansson.

AHAHAHA!

Du skulle ju inte kolla vad jag hade skrevit. (y)

Du kollar på hennes blogg varje gång vi är inklusivt nu, du har försökt hitta henne på facebook, kamrat, msn, twitter.

Skaffa dig ett liv haa?! X'D

2012-04-09 @ 11:54:58
Postat av: nils

pontus.....

jag hatar dig, fuck you

2012-04-09 @ 11:56:54
Postat av: Pontus Cristiansson.

HAHAHAHA,

Jag älskar dig osså mannen ♥

2012-04-09 @ 11:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0