So close but so far away.

Åh vad nära!
Fick reda på mitt teknik prov idag & gissa vad? Jag fick 40 poäng och var 3 poäng ifrån MVG!?
That is what I call amazing!

Dagen var okej.
Började med mentorstid.. Sedan var det teknik, svenska, lunch, bild och matte.
Gick väl bra antar jag.
När jag kom hem insåg jag att jag hade glömt engelskläxan i skolan.. Inte så smart, men för väl plugga på det i skolan antar jag.
Annars så har jag tagit det lugnt, lagat Chilli con carne , köttfärssås, spaghetti, ris och bulgur med sallad till!
Smått duktig är man ändå & gott blev det med. Älskar Chilli con carne!
Efter maten kollade man på revenge.
Nu blir det att dra igång med mina sit ups & allt vad det nu är som jag inte har orkat göra sen skolstarten. Mindre bra gjort av mig! Haha.
Efter det drar jag och lägger mig.

& vad händer imorgon efter skolan?
Det får ni reda på imorgon.
För nu drar jag, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0