Sunshine!

Hallå alla barn, ungdomar , vuxna & åldringar!
Vaknade för någon timme sedan av att solen lös in på mitt rum. Mysigt!

Blir att käka frukost snart antar jag.
Därefter blir det att leta rätt på grillen, bordet och stolarna så vi kan sitta ute och äta ifall graderna höjer sig ett snäpp eller två? :)
Blir att grilla hamburgare, korv & till det blir lite potatissallad och pastasallad!
Låter rätt gott tycker jag.
Efter vi har grillat drar vi till hässleholm och glor på den nya american pie filmen. Därefter hämtar Amandas mamma oss , så drar vi hem till mig igen & har det allmänt trevligt.

Skriver mer ikväll.
För nu ska jag ta och äta.
Ha en bra dag!

Världens sötaste kusin!


Kommentarer
Postat av: :)

2012-04-05 @ 22:37:39
URL: http://Låter som en toppen dag!*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0