This means war.

Då var man hemma igen då ja!

Hur har eran dag varit?
Min har varierat något så enormt.
Halva dagen har bestått av besvärligheter, resten har varit riktigt rolig och underbar!
Har inte haft någon ork till att blogga förut så det fick bli nu.

Vaknade vid tio, fixade något att äta.. Sedan stack tjejerna runt 12-1 någon gång. Efter det hände inte så mycket.
Funderade mest på saker och ting och kände bara att jag skulle bryta ihop.
Sedan tog man en dusch, käkade och därefter drog man in till Hässleholm & träffade Fille & Felix.
Var lika trevligt som vanligt !
Tröttnar aldrig på dem, haha. Kollade på Liar liar tror jag att den hette.
Hyfsat bra film. :)
Har iallafall haft en mysig & skojig kväll.

När jag kom hem kollade jag lite på Pirates of caribbean 4. Gött!

Nej , får nog ta och lägga mig nu.
Har smått ont i huvudet och magen.
Ha det bäst allesammans & dröm sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0