Till Sam & Nils!

Tycker att ni kan ta och adda mig på facebook. :)
http://www.facebook.com/#!/marlene.johannesson
 

_________________________________________________

För övrigt har min dag varit bra !
Hände dock inte så mycket. Bara på idrotten och elevensval då vi hade musik!
Spelade volleyboll på idrotten.. en utav praktikanterna spelade i mitt och amandas lag och en
annan var med Philles och Oliwers lag. Gick ju jätte bra... eller inte. :)
Sedan skrek praktikanten i vårat lag " TA BOLLEN !!!! " till Amanda och hon fick panik.
Praktikanterna garvade en hel del , speciellt en i det andra laget.. Han skratta så mycket att han
föll ihop. Charmigt! & när jag sa till praktikanten i vårat lag att fokusera så börjar han garva och böjer sig
ner just när bollen kommer framför honom. Smart kille !

Men nu måste jag fortsätta med pluggandet.
Har en redovisning jag måste kunna till imorgon + gloser i tyska.
Måste även bli klar med biologin och börja på den redovisningen.. måste även förbereda mig inför
engelska nationella skrivdelen.
Vad mycket måsten del blev där. Men vill man få ett bra resultat så får man ju jobba för det!
& Nils.. det är inte så lätt att bara ta det lugnt och skita i pluggandet.. :)

Have a nice day, bye !


Kommentarer
Postat av: nils

meeeeee när jag gjorde fb kontot så redan efter en vecka på semseter så hade jag glömt det.....:(

2012-04-25 @ 19:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0