Underbart !

Oh så varmt och skönt det har varit idag! Man njöt verkligen av vädret idag, så underbart!

När man vaknade stack man upp och åt därefter tog man en dusch. Sedan fixade man till sig lite granna inför resten utav dagen som var hyfsat okej.
Idag, förstår ni.. Bestämde jag mig för att pröva på att sminka mig. Med kajal, mascara, puder och allt vad det nu är. Eftersom jag inte alls brukar sminka mig annars till vardags eller fester pga att jag trivs bättre utan. :)
Men hur som helst så prövade jag på det och hade det på mig under en dag. Man var och är rätt ovan vid att se sig själv i smink.. haha. Så kan det gå!
Senare mot kvällen grillade vi korv och tog det lugnt. Efter Maten drog jag och Jennie iväg till åparken en liten stund och kollade lite läget. Fanns inget roligt folk där när vi anlände till åparken så vi drog tillbaka och åt den goda fruktsalladen och gjorde innan idag med min kära syster. Haha det känns som om jag har spenderat hela min dag med henne.. Men det har jag ju förvisso. Var ute ett par timmar på en cykeltur och fotade lite här och där och stack även till kyrkogården. Där kollade man lite på farfars grav samt leo's då.
Men nu har jag inte mycket mer att skriva.

Bilderna kommer förhoppningsvis imorgon, antar jag. Beror helt på vad man hinner såklart!
Ha det bra , bye. :)


Kommentarer
Postat av: mandiiisen

jag tycker du är snyggare i smink, men sötare utan.. eller vad man ska säga! Du är absolut inte ful i smink iaf! :) <3

2012-05-01 @ 16:44:00
URL: http://aamandajensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0