Without you I'm a disaster.

Godkväll, eller godnatt ?
Haha hur som helst. Min dag har inte varit så speciellt händelserik. Tråkigt nog...

Sov över hos Amanda till idag, vaknade upp ett antal gånger. Men vi gick upp vid 3 och åt " frukost ", lite sent .. Men bättre det än aldrig! Haha.
Stack hem runt 4 tiden & gick ut med hundarna därefter.. Inget man var på humör för, men så blev det. Var riktigt sugen på tacos idag med. Men vi ska ha det imorgon istället, mums!
Blev att se på mission impossible ghost protocol tror jag att den hette & käkade lite godsaker på kvällen!
Nu ligger man bara i sin säng och dör av att det är så varmt här inne.
Haha, så kan det gå när man sover med en filt och ett täcke.. Men orkar inte ta bort filten, lat som man är.
Berättar om min fredag imorgon istället & lägger upp lite skojiga bilder på mig och Amanda med.. För det orkar jag inte göra nu.

Här har ni två st bilder som Amanda skulle överredigera dåligt.. Men det ledde till att de blev hyfsat bra istället. Smidigt eller hur?
Blev super gullig på den gröna bilden med ja! Hahaha.



Kommentarer
Postat av: sam rosenberg

Hallå gullet!

Vem är din vän? ;)

Het och lång var hon, fast ska man var en ärlig och duktig pojke så är du snyggare, men. Du har kille + du är för snygg för mig. :$

2012-04-22 @ 23:52:37
Postat av: amanda jensen

amanda jensen heter jag, Sam! ;)

2012-04-23 @ 15:29:22
URL: http://aamandajensens.blogg.se/
Postat av: Sam rosenberg

Mohahaha jag ska salka din blogg! >:D

Efter jag gjort det här... ;)

Ni båda är fett snygga! & ni ska vara stolta för jag tycker det, för tycker nästan ingen är snygg.

2012-04-24 @ 17:07:46
Postat av: nils

Aaaaaa du klagar på mig och Marlen men du själv håller på att flirta med Amanda!

2012-04-25 @ 19:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0