You are hotter than fire.

Godkväll allesammans!
Har ni haft en bra dag?
Det har jag iallafall haft, eller en hyfsat bra dag.

Har hjälpt till hemma, duktig som jag är.
Fick även köra lastaren/traktorn jag körde med i somras. Rätt skoj det!
Gick inte super bra i början, men fick kläm på det till slut..
Sedan hade jag inte så mycket & göra.
Så jag sprang en runda vid 7 tiden med min älskling.. Alltså våran hund Micke då. Världens mest Goa hund.
Det var en riktigt mysig runda kan jag säga er, skönt var det också.
Efter det gjorde jag lite Sit ups , därefter tog jag och duschade.
Har inte gjort mycket mer efter det.
Har bara tagit det lugnt.

Imorgon blir det bio & tjejkväll med mina kära vänner. Rätt härligt nu under lovet.
De blir kvar här till fredag med !
Senare under fredagen drar jag kanske till Hässleholm och träffar Fille och Felix. Får se hur det blir med det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0