You found me.

GODKVÄLL!
Hur mår ni då? Bra ? Jag med !

Usch.. Vaknade vid 8 imorse främst för att täcket låg helt konstigt.
Samtidigt som det hände hörde man massa maskiner som körde utanför huset
& skulle börja gräva en pool hemma hos oss. Därefter kommer ens kära mamma inrusandes
på mitt rum. Lyckades somna om runt 9 igen.. skönt.
Det har inte hänt så mycket idag. Har hjälp till hemma lite, bakat & har skrivit på min tyska uppsats!
Älskar känslan av att nästan vara klar med en uppsats, finns nästan inget bättre.
Blir nog att skriva klart på den imorgon då antar jag.

Har inte mycket mer & berätta.
Berättar om fredagen imorgon istället, har ingen ork nu.
Ha det bra allesammans !
Bye bye.

Bild från sommaren.
Saknar mina flätor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0