You're unforgettable.

-Hey Bitch! Do you remember me?
-No.
-Oh.. That's sad.

Hejsan pojkar och flickor!
Blir inget långt inlägg med tanke på att jag borde sova nu.
Det är som sagt skola imorgon, trist. Men får tänka positivt.. Det är bara 4 dagar till helgen. ;)

Idag har jag kommit igång med debattartikeln, är snart klar med den med. Underbart! Får göra klart den på fördjupningen imorgon.
Började dock inte med so uppsatsen, för ens kära mamma glömde min bärbara dator på jobbet så har inte haft möjlighet till att skriva klart den.
Riktigt intressant eller hur? Eller nej.
Men har inte bara pluggat.. Har även snackat Skype med ett par härliga grabbar, kollat på transformers 3 & käkat fruktsallad, glass & kex.
Riktigt mysigt kan jag säga er!
& filmen är Fantastisk, alla transformers är det. :)

Får väl ta och sova nu.
Hoppas på att man överlever skolan imorgon och att det blir idrott inomhus.. För jag tänker inte gå ut i kylan.. Usch.
Godnatt med er!

Bild på min goda "kvällsfika" & två gulliga bilder på trötta mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0