Så typiskt.

Tjena allesammans! Gissa vad?!
Jo det är såhär att mina kära klasskompisar tog min mobil innan idag och bytte kod på den och vägrade att säga vad koden var. När de väl var villiga att säga vad det är så visade det sig att det inte var rätt... Så nu sitter man här vid datorn och hoppas på att det lär funka efter återställningen. Om inte så vet jag inte vad jag gör. Har redan varit utan min älskade mobil i 4-5 timmar.. sorgligt.

& hur har lilla jag haft det de senaste dagarna?
Jo det har varit rätt bra faktiskt. trivs jätte bra i klassen, med lärarna och gillar ämnena. Eller de flesta iallafall. Har snart gått 2 veckor i gymnasiet. Mina klasskompisar är för jävla goa måste jag säga. Rätt skönt att ha kommit igång med skolan igen faktiskt! Annars har jag inte gjort så mycket mer än att plugga matte var dag + lite andra ämnen. That's life, I guess.
Nej nu ska jag fortsätta med mobilen och se om det leder någon vart. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0