Usch & fy

Ligger i sängen och ska lägga mig snart. Jo jag vet.. As tidigt och allt nu när det är helg osv osv. Men vore rätt bra nu när man knappt har sovit den senaste veckan. Ingen vidare att lägga sig runt 11 på kvällen och gå upp 5- halv 6. Sämre är ju att man har tappat aptiten för normal frukost så som vanligt bröd & leverpastej till exempel. Så har levt på frukt och cappuccino på morgnarna.. Inte så speciellt mättande i sig men aja, bättre än inget alls.
Dagen har varit okej. Fick reda på att en av de jag lärt känna denna veckan från klassen ska byta linje.. Trist det men får väl leva med det. Har trots allt min käre kusin och några andra kompisar kvar på skolan, så det är chill. Hade inte första lektionen idag. Så vi började kvart i 10. Fick dock vara där 2-1,5 timmar innan för att inte komma försent med andra bussen. Den tiden spenderade man med lille mickey från min klass, då han skatade och fick testa på lite jag med. Gick hyfsat okej tror jag. Trillade inte iallafall. Alltid något!
Men men. Nu ska jag ta och lägga mig.
Har en hemsk huvudvärk och är fett yr då fort jag står upp.. Inte så bra det där. Äsch.. Därför man tar och lägger sig tidigare. Natti allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0