Aldrig släpper jag taget om något så värdefullt.

Gårdagen var super !
Just för att den spenderades med två härliga grabbar! Ni är för skojiga. :)
Kollade film, orphan. Rätt bra film, kan jag tycka iallafall. Hahah som dem hoppade till. Finns det något roligare än att se andra bli rädda & hoppa till?!
Tror inte det. (a)

Dagen var okej. Hände inte så mycket.
Fickan idag var god.. En chokladboll & choco cappuccino, mums.
Tjänade även 200 idag, duktigt!

Sticker upp tidigt imorgon, ska upp och jobba.. Kommer hem vid middagen och fixar mig sedan plockar vi upp Amanda och drar mot hässleholm, då vi tar tåget mot Vinslöv och träffar Emil och Viktor.
Länge sedan vi var!

Men nu måste jag verkligen sova.
Har sån förfärlig huvudvärk..
Godnatt!

- Alltid står jag kvar vid din sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0