Baby, I already miss you.

Dagen var så mycket bättre än förväntat! Riktigt skoj. :)
Föreläsaren var alldeles härlig, vilken kille säger jag bara!

Vaknade av att jag hörde en valp inomhus imorse, mysigt.
Så busig den var. (a)
Vid halv 11 kom Amanda hit för att hämta upp mig och Oskar och köra till kyrkan i Hässleholm. Konfirmanderna skulle ha en heldag. Trevligt var det.
Träffade en massa trevliga människor, några jag träffade för något år sedan då man själv var konfirmand och lite nytt folk. Konfirmanderna och assistenterna blev indelade i olika workshops, jag & Amanda hamnade i drama (ännu en gång). Dock gick vi bara fram och tillbaka denna gången. Förra gången hade man repliker osv. :)
Allt avslutades med en mässa i kyrkan, där vi fick spela upp dramat.

Efter heldagen i hlm blev man hämtad av Fredrik, då vi stack och handlade lite gottesaker inför kvällen.
Gjorde lite kladdmuffins med, mums.
Det var även melodifestivalen ikväll, vilket de flesta förmodligen redan visste om? Resulterade att det blev familjemys framför TVn.
De bästa gick vidare till final, loreen och Dead by april. Hoppas på att loreen vinner rubbet!

Haha men men. Har haft en super dag.
Morgondagen blir nog sämre tyvärr.
Då en fysikuppsats ska skrivas klart och bli inlämnad på måndag. Hjälp..

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0