Bästa helgen på länge!

Orkar inte berätta om vad som har hänt i helgen just nu eftersom jag borde sova nu.. Sista dagen på lovet idag. Innebär alltså skola imorgon. Lovley.
MEN , jag och Amanda ska inte till våran skola.. Skönt det.
Vi ska till... John Bauer på en prova på dag eller vad man nu föredrar att kalla det. Blir väl trevligt!
Efter det Blir nog jag och Amanda kvar i stan ett tag och träffar 2 härliga grabbar!
& inte nog med det...
Imorgon är det även MIN FÖDELSEDAG! Blir 16 hela år imorgon.
Hoppas på att dagen blir bättre än den förra.. För den förra var hemsk.

Berättar förhoppningsvis om helgen imorgon kväll och lägger upp alla bilder då med. Bjuder på några jag & Amanda har tagit i helgen, de blev ju riktigt fin fina! Puss på er. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0