Boy, i really miss ya.

Det var som sagt alla hjärtans dag idag!
Fick dock inte träffa sötnosen min..
Haha men hade en rätt trevlig dag trots det! Åkte ju pulka för första gången denna vintern. Jag hamnade under en gran, hur smidigt är det från en skala ett till tio?! HAHAH ..
Amanda & jag är rätt klantiga av oss.
Men vi gillar't , det gör även ni.. No matter what you guys are saying.

Idrotten idag var rätt skoj!
Fick beröm av läraren, alltid härligt ju.
Men det var för ett inkast när vi spelade handboll. Testade även på att vara målvakt.. Det var inte det lättaste när Robin kom.. Han var fan i mig överallt och tog i allt vad han hade. :(
Kände att jag verkligen jobbade på idag, blev riktigt trött efteråt.
& tyska läraren var helt lost idag.
Hon tog fram sig textbok och snackade om glosor, alla kollade skumt på henne , visste inte riktigt om vi skulle ta fram boken eller inte. Hon bara " är det inte onsdag idag? " & vi svarade nej.. Haha.

Senare på kvällen stack vi till kyrkvillan och såg på step up 1. Riktigt bra film det där. Blev riktigt sugen på att börja på dans igen.. Men tvivlar på att de har street eller hip hop i hässleholm.
Om ni vet något om det, kommentera gärna här då.

På väg till och från kyrkvillan hade Amanda och jag fäst en pulka bak på cykeln. Det var skoj! Men var rätt jobbigt ibland , tyvärr.

Här får ni lite bilder från dagen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0