Dagen har varit super!

Rubriken säger det mesta!
Dagen har verkligen varit super, man kan inte mer än att älska dagen.
Var och jobbade med familjen & Amanda ,seden blev det att basta, käka pizza & till sist blev det att glo på bio.
Då såg vi på ' this means war '.
Man hörde nästan bara mig och Amanda skratta. Haha fy för vad jag är skadeglad. Hahah!

Imorgon blodet att dra upp tidigt och dra till jobbet åter igen. Efter det sticker jag & Amanda till Tyringe igen och då ska vi handla.. Vad får ni veta imorgon kväll. ;)
Då jag ska sova över hemma hos henne & ha en tjejkväll. Mys! Haha..
Men men, avslutar detta inlägg med bilder från dagen innan vi bastade!
Skit snygga var dem.. ;)

- Listen to your heart, when he is calling for u. Listen to your heart, because there's nothing else u can do. Listen to your heart before u tell him goodbye. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0