Dags för lite plugg..

Då var det dags för plugg igen, som man har längtat ! Eller nej..
Ska börja läsa igenom Samhällsekonomi häftet ett par gånger, gå igenom anteckningar osv.
Därefter ska jag försöka hinna med & läsa 2 kapitel i kemiboken!
För på fredag är det prov i Samhällsekonomi..
Kemi nationella börjar närma sig och blir av den 14 Mars.

Får hoppas på att det går bra !

Dagen har för övrigt varit okej.
Det enda roliga vi gjorde idag var nog memoryn på so'n, mitt & ronjas kemi spel och
matte spelet som jag, Amanda ,Ronja ,Elias ,Emil ,Kevin & Johnsson spelade!
Vi spelade tjejerna mot killarna.. & såhär blev resultatet.
Killarna - 1098 p.
Tjejerna - 1546 p.

När jag kom hem städade jag lite på mitt rum & stack sedan ut på en liten fotorunda
& testade mig på mitt nya objektiv. Rätt trevligt !

Nu ska jag ta och börja med pluggandet !
Ciao.

Dagens outfit + lite bilder från fotorundan.


Kommentarer
Postat av: emilja

duktig du är!

2012-03-14 @ 10:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0