Don't play that kind of game cuz I'm a another kind of girl.

Då var man hemma igen! Skönt.

Redovisningen i morse gick bättre än förväntat faktiskt! Fick ingen dålig kritik , var rädd för att jag skulle prata för snabbt, glömma att titta upp eller för tyst osv. :o
Svenskan och engelskan var seg.
Efter det var det lunch, Chilli con carne. Mums säger jag bara!
Därefter var det idrott, gick väl lite si sådär? Pallar inte att försöka stå på händer längre, jag ger upp.

Sticker till stan om någon halvtimme, där jag ska träffa Fille och Felix.
Härliga killar det, haha. :)

Imorgon är det någon konfa sak, vet inte när vi ska dit, vart vi ska träffas, vad vi ska göra eller när det slutar.
Skit bra ju! Eller inte. *suck*

Nu ska jag fixa mig , så hejdå allesammans. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0