Du underbara liv.

" Varenda verelse på denna jord äter den kyliga mjölkprodukten. "
" Det stora strålande eldkloten ....... "
HAHAHAHHA jag & Amanda är ju riktigt poetiska vi, eller vad tycker ni?
Här ovan ser ni två saker vi skrev på svenskan idag, fint eller hur? (a)

Dagen var riktigt rolig faktiskt !
Alla verkade så pigga & glada, riktigt härligt.
Inte nog med det, det va kramsnö ute ( vilket jag kan tycka är roligare än den lösa ni vet? ) & solen lös.
På vägen hem hörde man fåglarna kvittra & det var inte för kallt ute heller.
Alla dagar hade väl kunnat vara som denna ?! Riktigt mysigt.

Men mysigare blir nog morgondagen !
Efter skolan hänger jag med Amanda hem , då vi ska ut & fota, åka pulka & dricka varm choklad i skogen.
Har ju inte åkt pulka denna vintern, illa det.
Vid 7 blir det filmkväll med ungdomsgruppen, mysigt ?
& det är även alla ♥-dag imorgon, hade gärna tillbringat dagen med en sjukt underbar person.
Men så blev det inte ,tyvärr.
*snyft*

btw, 2 hörnationella gjordes idag.. Nu är det bara 10 kvar i svenska.
& någon till i engelska. Tror att det gick bra på både svenskan & engelskan.

Nej nu ska jag ta & lägga mig..
Så jag blir pigg & glad imorgon!
Godnatt världen.

Här får ni bilder tagna utav mig.


Resultatet av mitt rum.
Tycker som sagt att det blev rätt mysigt.
Har dock inte fått in alla möbler igen.. *sadface*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0