dunder förskyld

Hmm, vems fel kan det vara?...
AMANDA! Eller det är lite mitt fel med, för jag drack ur hennes glas när det var ungdomsgruppsträff.
Våra pizzor blev riktigt lyckade faktiskt, så duktiga vi är !

Dagen var seg, men överlevde gjorde man minsann!
Efter skolan bar det av till fredriks jobb, där vi fick någon uppgift..
Sticker nog in där till helgen skulle jag tro?
Efter det blev det att svara på frågestunden, börja skriva fysik uppsatsen på datorn & att gå igenom
so redovisningen. Imorgon blir det att plugga röven av sig! *snyft*
På tal om rövar, eller rumpor med ett finare ord..
Jag har riktigt ont i min, helt sjukt så ont det gör. Gillar inte redskaps gymnastik.
Är det inte nacken så är det rumpan, great!
Nu gör det skit ont så fort jag sätter mig på något hårt.
Men det går väl över snart får jag väl hoppas?

Usch , jag avskyr att vara täppt i näsan.
Kan knappt andas?! Sorgligt, i know.


bjuder på två cam bilder , natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0