I am my own worst enemy.

Har blivit beroende utav två saker sen lovet började.
- Ett spel som heter diamond dash.
- & låten My own worst enemy.
Den låten är för jävla bra!

Det efterlängtade lovet började igår.
Höll på att somna efter skolan, haha.
Jobbade lite på kvällen med. :)

Idag har jag inte gjort så jätte mycket.
Har spelar på mobilen & datorn, Tränat lite, duschat, läst lite i boken " Innan dagen gryr ". Inte lika bra som " Gryningstimmar ". Men den blir bättre efter hand.
Har precis ätit & snart är det dags för efterrätten. Vad det blir för någon vet jag inte. Fredrik håller i allt idag.
Nästa månad är det min tur att fixa en trerätters middag. Tips på vad man kan fixa? ;)

Nej nu ska jag bog ta och fortsätta läsa igen & lyssna på My own worst enemy ännu en gång. Haha , ciao!


 


Kommentarer
Postat av: felix tha boss!

BANG!

2012-03-01 @ 16:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0