I have to sleep.

Då är man redo för sin "skönhetssömn".
Haha , 2a nationella provet imorgon bitti, tagga! Hoppas att det går bra..
Vad fan kan man skriva om med temat "dåtid, nutid & framtid"?
Äsch, kommer väl på något där..

Ville även säga att jag avskyr att ha beslutsångest.. Kan inte bestämma mig.
Har gjort mitt gymnasieval, vet dock inte om jag ska göra ett omval nu/sen eller inte. Det står mellan två olika linjer.
Mamma & läraren tycker en sak, medans en del vänner tycker en annan.
Äsch, får väl se hur det blir!
Dessutom vet jag inte ifall jag ska med på klassresan eller inte.
Vad det är som gör mig osäker skriver jag inte här..

Men ni ska jag ta och sova.
Lycka till på svenska nationella imorgon allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0