I want you near me now.

Idag har jag bara pluggat.. typ.
Men nu är jag klar med min fysik uppsats & det känns riktigt bra kan jag säga er!
Förutom det så har jag duschat, hjälpt till hemma ,tagit lite knasiga bilder osv.
Har inte så mycket mer att skriva så jag kan ta & bjuda på en del bilder jag har tagit idag/igår istället? :)


Var beredda på en del ego bilder..


Det var alla bilder jag hade & bjuda på idag.
Laddar kanske upp lite naturbilder en annan dag ? :)

Nu ska jag lägga mig.. godnatt.


                                                                            i like u


Kommentarer
Postat av: Jonna nordström

Åh, vad fina bilder!

Haha, ansiktsmasken vann nog.. ;-)

2012-02-12 @ 20:36:04
Postat av: Marlene

Tack du!

Haha , gjorde den nog. :)

2012-02-18 @ 18:44:30
URL: http://marresjuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0