Redovisning, nationella, läxor ... etc.

Då var frågestunden avklarad!
Så nu blir det tillbaka till pluggandet.

Ska träna på redovisningen jag och amanda ska ha på fredag om astrologi.
Rätt intressant faktiskt ! Tycker att ni ska se vårat fina videoinlägg på Amandas blogg. ( http://aamandajensens.blogg.se/ )
Sedan ska jag ta & börja på min fysik uppsats som ska lämnas in på måndag..
Helsjukt .. hur ska man hinna skriva en bra uppsats till dess?! Får väl hitta på något.
Sedan så är det oregelbundna verb i engelska till fredag, jippie?

Nästa vecka är det svenska nationella prov.
2 st till och med.. hoppas på att man får ha med något att äta under tiden..
Annars blir jag inte alls glad. :(

Men nu måste jag köra igång med pluggandet !
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0