SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

favoritmat?

- hmm, måste nog bli chilli con carne!

favoritminne med en vän?

-Har många härliga minnen med mina vänner, men ett utav de härligaste måste nog
vara filmkvällen (2010) med mina älskade vänner!

Bästa kill/tjejkompis?

- Bästa tjejkompisen är amanda ( http://aamandajensens.blogg.se/ )
 & bästa killkompisen.. jadu. Johan tror jag?

Vad är dina intressen?

- Jag älskar att spela volleyboll & fotboll, samt dansa och göra saker som har med musik att göra.
 Jag är väldigt intresserad utav matlagning, att fota & att rita.

Ämnen du är väldigt duktig på?

- Det är textilslöjd, hemkunskap, tyska & även no-ämnena!

Favorit musik? (Eddie meduza)

- Eddie meduza? Hur som helst.. Jag älskar i stort sätt all typ av musik!
Men riktig hårdrock ,alltså de band som bara skriker och har sig..
Det är inget som faller mig i smaken!

Många djur?

- En hel del faktiskt..
Hos mamma har vi för tillfället 11 valpar ,två tikar (hundar, ofc.) ,en kanin & en katt.
Hos pappa har vi en massa kor, två hästar, en hund och flera katter.

Är ditt namn grekiskt? (min farmor är från Grekland och där heter många det)

- Ja det är ursprungligen grekiskt.

Är du åksjuk, sjösjuk?

- Har rätt lätt för att bli åksjuk ,tyvärr.
Sjösjuk? nja, inte direkt.. bara när båten gungar en massa.
Men sålänge jag har något att äta eller att dricka så klarar jag mig!

Fiskar du?

- Jag gjorde det någon enstaka gång när jag var yngre med min store bror.
Gör det dock inte länge.

Sportar du något?

- Jag sportar inte för tillfället.. tyvärr.
Har däremot gått på fotboll, volleyboll och streetdance.
Skulle ha gått på streetdance nu ifall de inte hade lagt ner det. *suck*

Ee duh alargisk för nått??

- Nej , dock överkänslig för katt & hund hår vid näsan.

Går duh påe nån sport??

- Skrev förut att jag inte gör det just nu.

Favo film??

- Oj den var svår! En av mina absoluta favoriter är Steetdance.. Tycker även jätte bra om Prince of persia ,
Thor & pirates filmerna.

Ee du ett litet godis monster??

- Nu , nej.
Men har varit det en gång i tiden.

Favorit dryck?

-Päron MER, milkshake eller cafémocha !

Syskon?

- En hel del!
2 riktiga, 2 halvsyskon & 2 låtsas.

Reser ofta?

- Brukar resa utomlands varje år!

Är du turk/tysk eller rysk?

- Nära nog, polsk faktiskt.

Är du en blandras av miley eller selena?

- haha kul att du frågar!
Har hört av mina frisörer en gång att jag var jätte lik selena. Har dock hört det från andra håll med.
Men har även hört att jag liknar miley få tillfälen och att jag är som henne + selena till sättet.
Alltså som deras roll figurer hannah montana respektive Alex Russo.

Hur lång är du?

- Inte så lång.. 1.59.

Går du på någon sport?

- Det har jag redan nämnt, orkar inte ta det ännu en gång.

är det ditt naturliga hår?

- Yesbox. Fast jag har vågit hår naturligt.
Här är en bild på mitt naturliga hår..



har du tidigare flyttat till Sverige? (du ser itne svensk ut)

- Nej , jag föddes i sverige.
Men är halv polsk.

vilken är din favorit affär att hanlda kläder?

- H&M skulle jag tro? Tycker även om JC & gina tricot.

använder du inget smink!? Oh no shit och ändå ser du så ine helvete bra ut! (stolt)

- Nej inget alls. Tycker att det känns så ofräscht & äckligt.
Händer att jag använder det någon enstaka gång, men väldigt sällan.

Har du djur?

- yes!

Är du intresserad av mig?

- Nej.

Hur många förhållande har du haft?

- Det vet jag faktiskt inte. Vet bara så mycket som att jag har haft 2-3 seriösa förhållanden.

Hur gör man för att bli älskad?

- Rekommenderar dig att vara dig själv ,för man ska inte vara någon annan än sig själv.
Men annars så vet jag faktiskt inte.

Var köper man dej?

- Ingenstans, är inte till salu.

Hu får duh ditt hår såe fint? :O <3

- Jag försöker inte att skada/slita så mycket på det.
Använder schampoo som ger volym.. så mitt hår inte ligger helt utan volym.
Brukar även föna håret efter jag har duschat, tycker att det blir mer volym på så sätt.
Det vanligaste är väl att jag plattar /tripplar mitt hår.
annars låter jag väl bli det om jag inte ska iväg. :)

ee deh ditt rediga hår elr ee de löst???

- Det är mitt riktiga hår faktiskt !
Har sparat det ett tag nu. Helt ärligt så har jag inte förstått mig på löshår & hur man gör etc.. Låter därför bli
att lägga onödiga pengar på det när jag kan vänta på att håret ska växa ut istället !

Gillar du cam6?

- Ser ingen mening med det.
Tycker man ska ha det irl sex osv med personen man älskar över allt annat.. inte med en främling. ;s

Har du msn?

- Ja.

Varför tvingar du mig att sova i ditt rum? ;o

- För att du bad om det, dessutom ville du det själv så.

Varför dick du den vakta sidan av mamma och pappa? ^^

- Den först födda får väl det mesta antar jag? Nej, jag vet faktist inte.

Hur länge har du haft din blogg? :)

- Jadu bra fråga.. i snart två år tror jag ? :)


Där har ni era svar!
Hoppas ni nöjer er med dem? :)

Gammal arkivbild..


Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad du är rolig ;)

2012-02-01 @ 19:32:38
Postat av: Marre

Oj, upptäckte just att jag råkade skriva Dick.. Skulle förstås stå fick. :)

2012-02-01 @ 19:49:33
URL: http://marresjuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0